سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرباز ولایت
 

وزیر صالح کسی است که ساده‌زیست باشد اما ساده‌دل نباشد. وزیر صالح کسی است که در فتنه 88 از آزمون وفاداری به نظام رو سفید بیرون آمده باشد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/5/21 توسط 

برخی از آنها که داعیه اصولگرایی هم دارند گویا مترصد فرصتند تا از ابزارهای رسانه ای خود برای ایجاد شبهات سیاسی در نظریه‌های علمی بزرگان دینی استفاده کنند فقط به این بهانه که در انتخابات با اهداف قدرت طلبانه آنها همراهی نشده است! غافل از اینکه نظریه علمی عالمان دینی را اگر با نفی سیاسی و کشاندن به فضای ژورنالیستی پاسخ دهند، ممکن است به نفی مبانی منطقی دین و استدلالهای قرآنی منجرشود. ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92/5/21 توسط 

 

دولت احمدی نژاد باهمه نقاط قوت وضعفش تمام شد.ولی احمدی نژاد از همان ابتدا مورد تخریب وبی مهری واقع شدوحتی نقاط قوت اوراهم به عنوان نقاط ضعف مطرح کردند.به راستی راز مظلومیت احمدی نژاد چیست؟چرا احمدی نژاد این همه مظلوم واقع شد؟راز تخریب وهجمه بی سابقه به احمدی نژاد چه بود؟

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92/5/13 توسط 

بسیاری در جهان فراماسونری و صهیونیسم را یکی می‌دانند، اما آیا واقعا چنین است یا این که این گفته ادعایی بیش نیست، در این مقاله تلاش شده با استناد به تاریخ به ادعای فوق پاسخ گفت این که باید این گفته را پذیرفت یا رد کرد. ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ جمعه 92/5/11 توسط 

نظرات مراجع عظام تقلید درباره خرید واستفاده از کالاهای صهیونیستی

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/5/10 توسط 

در حالی که نرخ باروری در ایران در حال کاهش است، نرخ باروری این سه کشور صنعتی یعنی انگیس، فرانسه و آمریکا در حال افزایش است. حال جای این سئوال است که اگر کاهش نرخ باروری امر پسندیده ای است و ایران به این خاطر باید موردتقدیر قرار گیرد، پس چرا کشور های پیشرفته که سازمان‌ های بین المللی تحت نظارت همین کشور ها هستند، روال عکس ما را در پیش گرفته‌اند؟؟

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92/5/10 توسط 

کتابی در ایالات متحدة آمریکا منتشر شد تحت عنوان «یهود؛ یگانه مشکل جهان». این کتاب به قدری مورد استقبال مردم آمریکا قرار گرفت که در عرض مدت کوتاهی قیمت هر نسخه از آن به 800 دلار رسید. این در حالی است که همین امروز گرانترین کتاب مرجع دانشگاهی را در این کشور می‌توان با چیزی حدود 200 دلار تهیه کرد. چرا این کتاب این طور مورد اقبال بی سابقه عموم مردم آمریکا قرار گرفت؟

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92/5/8 توسط 
<      1   2   3   4   5      >
تمامی حقوق مطالب برای سرباز ولایت محفوظ می باشد